Wednesday, May 7, 2014

Kata Aluan

Assalamualaikum dan salam persahabatan…

     Salam Akrab buat seluruh warga Kelab Akrab Malaysia dan semua para pembaca yang mengikuti perkembangan blog ini dan Akrab Malaysia khususnya.

     Syukur kehadrat Ilahi, dengan keizinan-Nya maka berdirilah kita sebagai sebuah Pertubuhan & Kelab yang akan terus mengembangkan misi dan visi kita untuk bersama memajukan mendaulatkan Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

  Seandainya mampu, ingin kita teruskan kegemilangan zaman Rasulullah sepertimana beliau mendirikan, membangunkan dan mempertahankan Kota Madinah. Konsep berkongsi dengan bangsa dan agama lain akan terus dikekalkan di dalam perjuangan ini.

    Tujuan blog ini dikeluarkan adalah untuk membolehkan setiap ahli / anggota AKRAB mengetahui dan menjadikannya sebagai rujukan dalam menjalankan tanggungjawab kita sebagai ahli / anggota AKRAB yang mana menjadi tanggungjawab kita untuk memahami dan mendalami misi & visi Pertubuhan & Kelab ini.

     Selamilah maksud dan makna di sebalik perkataan AKRAB. Carilah dan pelajarilah maksud dan maknanya. Disamping kita mencari, dapatlah juga hendaknya kita mendekatkan lagi jarak serta ikatan ukhwah sesama kita.

   Semoga segala usaha dan cita-cita ahli / anggota AKRAB akan diredhai dan diberkati. InsyaAllah….

5 comments:

  1. Assalamualaikum wbt. Ada seorang lelaki Melayu dari asnaf fakir miskin bernama Saudara Adila Bin Suboh. Dia berasal dari Melaka. Dia berumur 44 tahun. Dia tidak mempunyai rumah dan kenderaan sendiri. Dia sentiasa berada dalam keadaan daif dan hidup dalam serba kekurangan. Dia tidak mampu menyara keluarganya kerana kesempitan wang. Adakala dia tidak makan dan mandi beberapa hari. Dia mengharapkan belas kasihan dari orang yang prihatin dengan keadaan nasibnya. Sesiapa yang ingin menghulurkan sumbangan wang secara ikhlas, boleh derma ke akaun maybank 151089317354 Adila Bin Suboh. Sumbangan anda dapat meringankan beban orang yang memerlukannya. Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam wbt pd saudara yg memberi salam.. trima kasih atas keperihatinan tuan trhadap msyarakat setempat.. boleh tuan detailkan sekali maklumat saudara ADILAH B. SUBOH tersebut. Spt alamat rumah atau pon no tel yg kita boleh hbungi dan sama2 cari jalan membantu saudara islam kita yg dlm ksusahan.. tq..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum sya dh dftr n byran sampai skg xdpt pkembangan pape lg dftr pada 6/7/21

    ReplyDelete

Borang Pendaftaran
Daftar keahlian anda segera di sini segera!!
  • 770430-08-3036
  • - -

Powered byEMF Web Form
Report Abuse